Welkom op mijn website

Welkom bezoeker van deze website!

Mijn naam is Arnold Vlaardingerbroek en ik ben deze site opgestart omdat ik momenteel op zoek ben naar werk en dat graag bekend wil maken. Ik heb veel jaren bij het zelfde bedrijf gewerkt, maar een deel ervan is onlangs overgenomen door een andere firma. Voor het overgenomen deel deed ik veel werk maar dat gaat 1 september 2015 stoppen.

Wat ik zoek is administratief werk, dat mag op een grote of kleine financiële afdeling zijn. Nou: ik ben een echte doener en uitvoerder. Ik heb heel erg veel ervaring met SAP en Excel. Excel is ook een hobby van mij, die ik automatisch wel up-to-date hou. Met Excel en SAP samen kan je ook nog allemaal nuttige zaken koppelen, zoals het inlezen van bestanden zodat overtypen tot een minimum wordt beperkt. Allerlei zaken die nodig zijn voor o.a. budgetbeheer en diverse kostenoverzichten verduidelijk ik graag in Excel. Zonodig gebruik ik gekoppelde bladen en macro's om tot een goed resultaat te komen. Ik hou van humor, samenwerking en korte communicatielijnen op de werkplek.

Verder heb ik veel verstand van autoadministratie, auto contractadministratie en ook auto's in het algemeen, zodat niemand mij bijvoorbeeld op technisch gebied veel kan wijsmaken. En dat werkt zeer kostenbesparend!

Het werk kan ook vanuit huis gebeuren, daar heb ik een werkplek. 

Verder ben ik iemand die zijn afspraken nakomt en bereid is tot het zoeken naar oplossingen en heb ik collegialiteit, integriteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan.

 

 

Ik ben te bereiken op mobiel nummer +31(0)6-11055424

LinkedIn profiel: https://nl.linkedin.com/in/arnoldvlaardingerbroek

 

 

Nieuws

Enquête

Hoeveel sollicitatie brieven zorgen voor 1 gesprek bij een werkgever?

Totaal stemmen: 1152

Contact

arnolds.nl

© 2015 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode